tirsdag 8. april 2008

Jeg er 1/2 år !

I går hadde jeg 1/2 år dag. Det er helt utrolig så fort tiden går. Jeg forandrer meg hele tiden.
Jeg sover godt og spiser godt! Jeg er blitt kjempeflink til å ligge alene på gulvet å leke. Jeg åler meg rundt og rundt i en sirkel, på jakt etter lekene mine.
Ellers så har jeg ikke fått tenner eller (mer) hår, men det kommer nok. Mamma gleder seg veldig :)
Dagen ble feiret hos bestemor og bestefar. Jeg fikk ekstra frukt og spiste et helt middagsglass. nam nam
Da vi kom jeg badet meg og storebror. Jeg har fått ny badedrakt, så den måtte prøves!




5 kommentarer:

Marius, Amalie og Daniel. sa...

Gratulerer med 1/2 år! OG gu så stilig du var i ny badedrakt. Mamma er på jobb mens jeg koser meg hjemme med pappa. Savner alle sammen. Klem*

Fiona, Sofia og Felix sa...

Gratulerer med 1/2 års dag! Du var en skikkelig babe i den badedrakten altså. :) Når vi skal til Køben har mamma sagt at vi kanskje skal å bade, så da kan vi bruke badedraktene våre. Vi gleder oss kjempe masse til vi skal på ferie med dere. :D

Kem fra Fiona

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Hei Elise
Hørte at dere hadde babyklubb i uken. Mamma var på jobb, og jeg var hjemme med pappa. Mamma er litt lei for at hun gikk glipp av de gode bollene mammaen din lager...
God helg! Jeg tror vi skal på Osbadet i morgen tidlig.
Hilsen Oliver

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.