torsdag 7. august 2008

Elise 10 mnd

I dag er det 10 mnd siden Elise kom til verden. Og det har gått utrolig fort. Snart begynner barnehagelivet..snufs snufs. Det har vært et fantastisk år hjemme med Elise. Alle og da mener jeg virkelig alle besteveninnene i gjengen klarte å bli gravid samtidig. Vi har hatt kjempe morsomt. Har klart å treffes minst en gang i uken, ikke verst det!! Men vi skal fortsettes å treffes.. Vi må bare være litt kreative i hverdagen.
Ellers så er Elise den samme. Hun kan verken gå eller krype. Hun ler og smiler, mens hun viser alle 6 tennene. Sier mamma og PAPPA, til Geir sin store stolthet. Geir kommer løpende når hun roper pappa, og det tror jeg hun har skjønt!

Lykke til på jobb alle sammen. Håper vi sees snart. Klem fra oss






3 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig i prinsessekjole i gresset <3
Grattis med 10 måneder!

Hege

Anonym sa...

Heisan Elise!
Nå er det ikke lenge til jeg blir 10 måneder også, jeg følger hakk i hel på deg vet du! Det har skjedd litt av hvert i munnen min også...når jeg var 8 mnd = 0 tenner, når jeg var 9.5 mnd = 7 tenner! DET har vært litt slitsomt, men det går jo så mye bedre med maten nå da. Jeg har akkurat lært meg å krabbe, og jeg har fått god fart allerede :)
Men jeg sier sjelden noe vetig, eller det kommer jo an på hvem som hører da. Ikke vil jeg vise hvor stor jeg er, eller klappe hender. Forstår bare ikke hvorfor de maser sånn! Nå må du kose deg masse med mammaen og pappaen din. Min mamma skal snart på jobb, og da skal jeg (og pappa) bestemme her hjemme. Klem fra Lars

Emily og Tildes blogg sa...

Heisann Elise!

Ja, sant vi har hatt en fint år sammen!! Men vi får kose oss på helger heller når du begynner i barehagen. Gleder meg til onsdag!

Klem, Emily