torsdag 9. september 2010

Tyrkia - En fin ferie

Vi har vært en uke i Tyrkia i sol og varme. Vi bodde på Pascha Bay og hadde all inclusive. Det var et fantastisk fint hotell med veldig god mat og masse bading. Turen ned gikk overraskende bra, selv om det er slitsomt å reise med barn på natten. Da barna våknet morgen etter var klokken blitt over ti og jeg hadde vært oppe lenge. Jeg spiste frokost alene og gikk rundt på området og orienterte meg. Det gjorde ingenting at de andre ikke rakk frokosten. Det var bare å gå bort til bassengbaren og bestille toast. Perfekt for mine som er glad i å dra seg om morningen.

Ellers så synes jeg det var litt lite med en uke. Neste gang jeg reiser på slik ferie vil jeg være to uker. Og det var vi alle enige i. Håper bare det ikke blir så lenge til. Hagen utenfor leiligheten. Perfekt å leke på, når vi hadde pause fra badingen og Sofia skulle ha ettermiddagsluren inne.



Tøysejentene.



En liten pust i bakken fra dansingen. Emil byr opp til dans.


Skjønne Sofia :) En nydelig jente som oppførte seg eksemplarisk på ferie.

2 kommentarer:

MøbelPøbel sa...

Ahhh..det så vanvittig deilig ut! Tror vi alle hadde hatt godt av en sånn tur:)
Kjempekoselig blogg du har! Denne kommer jeg til å følge med på. Artig å følge med på ungene (som er blitt så store). Klem klem

Hetti sa...

Å så deilig - kjempemasse fine bilder. Vi har oppdaget at det er helt lik barnesklie der vi skal på ferie - Emily har sett på bildene og kan tro vi gleder oss.

Hetti