mandag 20. oktober 2008

Hei Hei

Det er ikke så ofte jeg får oppdatert bloggen nå som jeg har begynt i jobb. Dessuten har kameraet mitt blitt ødelagt. Så jeg må bare få tid til å kjøpe et nytt (forsikringen spanderer).
Hvis det er noen som ikke vet det, så har Emil fått låne kameraet til å ta bilder med. Og selvfølgelig, desverre mistet han det i bakken. I mellomtiden har jeg "lånt" pappa sitt avanserte kamera. Og det ble virkelig noen fine bilder :)


Elise er blitt en god plugg på 11700 kg og er 77 cm høy. Kan absolutt si hun har god appetitt og spiser alt hun kommer over. Ikke noe kresen ennå....
Emil Christoffer er en aktiv og veldig snill gutt. Leker, leker og leker. Han ble veldig glad for alle dukkene og vognene som Elise har fått til bursdagen sin. Så når han har besøk av sin søte veninne Mariell på 3,5 år leker de mor, far og baby. Veldig morsomt.


2 kommentarer:

Fiona, Sofia og Felix sa...

Hei søten!
Kjempe fine bilder av dere! Du er nå jammen en herlig liten plugg, spør du meg. :) Jeg har lyst å være med deg en dag. Vi får skjerpe de derre foreldrene våre. Kanskje vi kan sees i helgen?

Suss fra Fiona

Emily og Tildes blogg sa...

Hei!

Utrolig fine bilder!! Det siste bildet av Emil synes jeg var kjempefint! Bildet av Emily fra bursdagen var også veldig bra. Flink(e) fotograf(er)! Håper vi rekker å finne på noe sammen denne helgen!

Klem,
Hetti