tirsdag 7. oktober 2008

Prinessen vår er 1 år i dag!!

Hipp hipp hurra, vår lille Elise er blitt 1 år. Jammen meg går tiden fort. Jeg vokser og vokser. Har fått 8 tenner, tror det er noen fler på vei. Jeg kan nå (endelig) krype helt skikkelig, men foretrekker min helt spesielle "Elise-metode". Jeg kan også reise meg og gå langs vinduskarmen. Jippi :). Mamma hater det, fordi alle de fine nyinnkjøpte blomstene må flytte.

Jeg har også begynt i barnehage. Det går helt strålende. Mange barn å leke med. På min avdeling er det veldig mange på min alder. Vi koser oss ute i sandkassen, hvis vi ikke har samlingsstund, sover eller spiser. I dag feiret vi min 1 års dag i barnehagen. Jeg fikk veldig fin krone og vi sang bursdagssangen. Til mat valgte jeg fiskepinner med pommes frites. nam nam.

Da jeg kom hjem fra barnehagen fikk vi besøk av alle mine besteforeldre, onkler og tanter.
Det var kjempegøy. Fikk mange fine gaver. Tusen takk alle sammen :)






5 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen, skjønne Elise <3

Klem fra naboene i nr 14!

Fiona, Sofia og Felix sa...

Gratulerer med 1 års dagen, godjenten vår! Du har jo blitt en kjempe flink ett-åring. Når du først fant ut at det er gøy å komme seg litt rundt, så fikk du jammen fart på sakene! Gleder oss til besøk på lørdag. Klem fra Fiona og mammaen :)

Emily og Tildes blogg sa...

Gratulerer med dagen, sötnos!!!
Gleder meg så masse til lördag, har tenkt på det hele uken!
Stor kos,
Emily

Anonym sa...

Gratulerer med overstått Elise!
Eg skal feire bursdagen min i barnehagen, de har bedt meg om å komme for de har krone, lys og alt og det der til meg. Håper min krone blir like fin som din.
Pappa skal være med meg til barnehagen, for eg har plutselig funnet ut at det er litt skummelt å være uten mamma og pappa.

På fredag 17 oktober skal eg liksom bli "skikkelig" barnehagebarn...pappa begynner igjen i jobb den dagen. Mamma sier at hun gruer seg, men eg tror det skal bli kjekt for storesøsteren min er jo der :)

God klem, og ha det skikkelig gøy på lørdag!

Hilsen Lars

Marius, Amalie og Daniel. sa...

Gleder meg til å feire dagen din i morgen. Det skal bli fart og morro!! Stor klem*